שערים לחניון תת קרקעי

השערים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו – שערים לחניון תת קרקעי או שערים אוטומטיים לבית מסייעים בהגנה ובשמירה. חברת השערים גילי שערים מספקת מגוון רחב של שירותים בכל הארץ – שער חשמלי, גדרות, מחסנים, דלתות מתרוממות או עבודות מסגרות העונות לדרישות הלקוח. המסגרייה המקצועית ממוקמת בפתח תקווה וממנה יוצאים אנשי המקצוע כדי להתקין את המוצר הדרוש בצפון, בדרום ובמרכז.

יתרונות בולטים שמהם נהנה מי שמתקין שערים לחניון תת קרקעי

חושבים להתקין שער לחניון? אלה כמה יתרונות לשערים אלה:

  • הגנה מפני חנייה בלתי חוקית – שער לחניון תת קרקעי נועד למנוע מנהגים בלתי מורשים לחנות במקום. לדוגמה, במקרה שבו מדובר בחניון פרטי השייך לחברה מסוימת או כדי למנוע כניסה של רכבים בשעת לילה מאוחרת.
  • שער לביקורת – שערים לחניון תת קרקעי מסייעים לשומרים לעקוב אחר הבאים והיוצאים. כך, למשל, השומרים בחניונים של מקומות הומי אדם כמו קניונים מוודאים כי האדם אינו נושא במטען הרכב חפץ חשוד וכי הוא משלם עבור החנייה.

שער לחניון תת קרקעי

שערים לחניון תת קרקעי מוקנים בימינו במקומות רבים. החל בבנייני מגורים, דרך קניונים ומרכזים מסחריים וכלה במבנים גדולים כגון בתי חולים, מפעלים ועוד. לשערים אלו יתרונות רבים והם מעניקים תחושת ביטחון ושקט נפשי הן לדיירים הן לבעלי עסקים. במקומות ציבוריים, חניונים ומקומות אשר מצריכים גביית תשלום או במקומות אשר נדרשת שמירה פרט למחסום לרוב יוצב שומר אחד או יותר אשר יפקח על הבאים ושבים בנוסף לאמצעי הגנה שונים כמו אזעקות ומצלמות אבטחה.

כשמדובר על שערים לחניון תת קרקעי ישנם מספר יתרונות עליהם נפרט בקצרה במאמר שלפניכם:

  • השערים מנתבים את הנכנסים והיוצאים מהם בצורה מסודרת ומאפשרים כניסה ויציאה ממקומות בצורה נוחה, מסודרת ומהירה יותר.
  • הם מונעים או לכל הפחות מצמצמים משמעותית את הסיכוי לגניבת הרכב.
  • בבנייני מגורים בהם החנייה היא פרטית ושמורה אך ורק לאורחי הבניין המחסומים אל החניון ימנעו מאנשים את הגישה אליו ואת האפשרות שהם יחנו שם ויתפסו מקום.
  • האפשרות להציב לידם כוח אדם לשמירה על הביטחון של המקום על ידי פיקוח ובדיקות של רכבים בכניסה אליו.
  • הגנה מפני גניבות – השערים יכולים לסייע בתופעה של גניבת רכבים – בייחוד אם מדובר בחניון השייך לחברה מסוימת שכדי לפתוח אותו יש צורך בשימוש בשלט מרוחק או בהקלדה של קוד.
  • מניעת בריחה של נהג – במקרה של התנהגות בעייתית בחניון ואף מרדף משטרתי מונע השער מהנהג לברוח במהירות ברכבו, ומעכב אותו עד בוא אנשי החוק.
  • שער בראש שקט – השער לחניון האוטומטי משרה רוגע על בעלי העסקים ועל החונים במקום, אשר יכולים לפנות לעיסוקיהם ולדעת כי הרכב שלהם נמצא במקום בטוח.

לבחור שערים לחניון תת קרקעי

מוסדות ציבוריים או בעלי עסקים פונים לחברות מקצועיות כדי להזמין שערים לחניון תת קרקעי. חשיבותם של שערים אלה רבה, ולכן יש צורך להקפיד על איכותם. חברה מוכרת ואמינה יכולה להציע שערים טובים במחירים הוגנים התואמים את האיכות וזמן עבודת ההתקנה של צוות העובדים. לפיכך, לא מומלץ לבחור שערים זולים הנוטים להתקלקל במהירות. נוסף על כך, כדאי לאסוף המלצות על החברה שאליה אתם פונים. אלה יכולות להיות המלצות מחברים וירטואליים בפייס בוק או המלצות מחברים קרובים בעבודה.

אם מביאים בחשבון את כל היתרונות שהזכרנו נובע מכל שהיתרון הגדול ביותר הוא השקט הנפשי אשר מעניקים השערים והמחסומים. בין אם זה מפני גניבות רכבים, תפיסה של מקומות חניה או מבחינה ביטחונית כל אלו מאפשרים לדיירים או בעלי עסקים לישון בראש שקט ביודעין שיש מה ששומר עליהם.

שערים לחניון תת קרקעי – על איכות לא מתפשרים

עם המכשור המתקדם בעולם וחומרי הגלם האיכותיים ביותר חברת 'גילי ג.א שערים'  מייצרת ומשווקת סורגים, מעקות, מדרגות, סככות ושערים אוטומטיים בכל הסוגים ולכל מטרה לרבות שערים לחניון תת קרקעי למוסדות ציבוריים ובנייני מגורים. אנו חרטנו על דגלנו את ערכי המקצועיות, המקצוענות, האמינות והשירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו. צרו עמנו קשר לקבלת יעוץ על השער המתאים ביותר לבניין המגורים או העסק שלכם ואנו נשמח לצרף אתכם גם למשפחתנו המתרחבת.

שערים לחניון תת קרקעי
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

מערכת LPR

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם פרטי קשר טלפון: 03-7920789 טלפון: 052-2957373 אימייל: gili@gili-gates.tech כתובת: ראש העין, ישראל

קרא עוד »

שערים לחניון תת קרקעי בשלל עיצובים, תוספות ושדרוגים

שערים לחניון תת קרקעי למעשה חוצצים בין השטח התת קרקעי הפרטי לסביבה החיצונית. הם נועדו להגדיל את תחושת הביטחון של הדיירים, למנוע גניבות רכבים וכניסת זרים שאינם מורשים. ניתן למצוא מגוון שערים לחניון תת קרקעי שכל אחד נבדל מהשני במפרט המייחד אותו. חברת גילי ג. א שערים מתמחה בתכנון, ייצור, תיקון והתקנת שערים חשמליים תת קרקעיים ומעל הקרקע, ויש תחת אמתחתה אלפי לקוחות מרוצים וממליצים.

השערים החשמליים יכולים להגיע בעיצובים שונים, בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח- בין אם אלה אנשים פרטיים, עסקים קטנים וגדולים, מוסדות ציבוריים או מחנות צבאיים.  ניתן להוסיף לשערים אלמנטים שונים כמו פנסים מהבהבים בעת הפתיחה, שלטי אזהרה, אפליקציות לתקשורת טלפונית, עיניות וחיישנים הנדרשים לשם זיהוי כלי הרכב, פתיחה אוטומטית ועוד. חברת גילי ג. א שערים נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום, חברה מקצועית ובעלת מוניטין רב, ומומלצת בעיני רבים. נציגיה בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיע מביצוע אלפי פרויקטים מוצלחים ומורכבים עבור לקוחות שונים. השירות מקיף של החברה כולל ייעוץ, תכנון, ייצור, התקנה ותיקונים לכל סוגי השערים. השירות המקצועי יינתן עם יחס אישי לכל לקוח, בכל מקום ברחבי הארץ, ובכל מגזר.

שערים לחניון תת קרקעי – התאמה לצרכי הלקוח

שערים לחניון תת קרקעי צריכים להיות מותאמים לצרכי הלקוחות באופן אישי ופרטני. השערים לרוב מתוכננים בהתאם לטופוגרפיה ולמצב השטח במקום, בהתאם למפתח הקיים ולמנגנון הפתיחה הרצוי ועוד. יש המוסעים במסילות עליונות, יש הנעים על צירים, ישנם תריסי גלילה ועוד. 

תוכלו למצוא מספר סוגים נפוצים במיוחד:

  • שער נגרר מסילה עליונה – מועדף לרוב על פני שער מסילה תחתונה. ניתן להתקין כנף אחת או שתיים שנקבעים על פי גודל המפתח הקיים. השער נע על קרונית עליונה הנבחרת על פי מידות ומשקל הכנף. על פי פרמטרים אלו אף נקבע סוג המנוע ועוצמתו.
  • שער כנפיים – מורכב על משקופים או על הקירות של החניון. השער מורכב מכנף אחת או שתיים, בהתאם לרוחב המפתח. יכול להיפתח לתוך החניון או החוצה ממנו בהתאם לדרישה, לאפשרות ולצורך.
  • תריסי גלילה – בנוי משלבי מתכת המשתלבים אלו באלו עד כדי נעילה הרמטית. ציר המנוע מצוי מעליהם.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן