שירות תיקון לשער חשמלי

בחברת גילי שערים תוכלו למצוא לא רק פתרונות הגנה מגוונים, אלא גם שירותים חיוניים כמו שירות תיקון לשער חשמלי. הצוות המקצועי יגיע במהירות לכל נקודה בארץ כדי לתקן את השער המקולקל. כמו כן, תוכלו להתרשם מפתרונות יצירתיים שמספקת החברה כדוגמת מחסנים מעץ או ממתכת, מחסומים לחניות, עבודות מסגרות בהזמנה, פתרונות הצללה או מדרגות.

מי צריך להזמין שירות תיקון לשער חשמלי

תיקון שערים חשמליים הוא אחד מבין התיקונים הנפוצים ביותר. לתיקון זה נזקקים מדי פעם בעלי עסקים ואנשים פרטיים אשר התקינו שער חשמלי לסגירה אוטומטית. אמנם מדובר בדרך כלל בשער עמיד המשרת את הסביבה במשך שנים ארוכות, אך גם הוא אינו חסין מפני פגמים ונזקים. אלה כמה תיקונים שעשוי לעבור השער החשמלי שלכם:

  • נזק חיצוני – השער עלול להיפגע עקב פגיעה חיצונית כמו התנגשות של רכב או נפילה של מטען כבד ממשאית בקרבת השער. המסגרים המקצועיים יכולים לתקן את השער הפגום ולהחזיר לו את מראהו המרשים.
  • נזק למנוע – מנוע של שער חשמלי מקורי פועל במשך כ-10 שנים. לאחר מכן הוא נוטה להישחק ובעלי השער צריכים להזמין שירות תיקון לשער חשמלי כדי לסייע לשער המשוכלל שלהם לפעול כמקודם.
  • תקלה בלוח הפיקוד – כאשר השער אינו נשמע להוראות של פתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק או קוד, ייתכן שהדבר מעיד על תקלה בלוח הפיקוד. כדי לאבחן זאת בוודאות, חשוב לקרוא לחשמלאים מוסמכים .
  • נזק לחיישנים – ככל שעובר הזמן עלולים החיישנים של השער החשמלי להינזק – כך שגם אם אדם או בעל חיים עומדים ליד השער, הוא יתחיל להיסגר. כדי למנוע פגיעות ונזקים מבצעים החשמלאים המקצועיים והמוסמכים החלפה של החיישנים המקולקלים ומחזירים את פעילות השער לקדמותו.

שירות תיקון לשער חשמלי צריך להזמין לאחר שניסיתם לתקן את הבעיה בעצמכם. ישנם מקרים רבים בהם נתקע השער או המחסום החשמלי שלא בהכרח מצריכים להזמין איש מקצוע ורבים אינם מודעים לכך שבקלות הם יוכלו לתקן את התקלה בעצמם. אחד מהדברים המייאשים ביותר הוא להגיע הביתה אחרי יום ארוך בעבודה ולראות שהשער אינו נפתח או לחלופין, מקרים בהם אתם ממהרים לצאת לפגישה חשובה או להסיע את הקטנטנים לבית הספר ונתקעים לפני המחסום ולא יכולים לצאת מהחניה. במאמר זה ננסה לתת לכם מספר טיפים שבתקווה יוכלו לעזור לכם ולא במעט לנסות לאתר ולתקן את הבעיה בעצמכם.

שירות תיקון לשער חשמלי – לא לחכות לרגע האחרון

כמה מאתנו מתעצלים לקרוא לאינסטלטור כאשר אנחנו מבחינים בריח רע שעולה מהביוב שלנו, וכעבור זמן לא רב מגלים כי המים עלו לכיור המטבח או האמבטיה? בדומה לכך, כשיש בעיה בשער החשמלי, לא מומלץ לחכות יותר מדי. במוקדם או במאוחר עלולה תקלה קטנה להפוך לתקלה גדולה – מנוע חשמלי חורק מעט עשוי לעצור בסופו של דבר את פעולתו. משום כך, כשיש ספק – לא צריך להיות ספק, יש לקרוא לחשמלאים מוסמכים.

לפני שמזמינים שירות תיקון לשער חשמלי

  • לא בכל מקרה נזדקק שירות תיקון לשער חשמלי על ידי איש מקצוע ונוכל בעצמנו לאתר את התקלה ולפתור אותה בעצמנו. יחד עם זאת, חשוב שנדאג גם מדי פעם לדאוג לשמן את צירי השער כפעולת מנע לתקלות אפשריות בעתיד.
  • שערים רבים פועלים על מנגנון של עין אלקטרונית אשר קורא פותחת את השער ברגע שהיא מזהה תנועה. בדקו שאין שום דבר אשר חוסם אותה או מפריע לה.
  • היום ישנם שערים חכמים אשר אנו שולטים עליהם באמצעות אפליקציה בטלפון החכם שלנו. במידה והשער אינו נפתח בדקו שהאפליקציה תקינה ונסו להתנתק מהרשת הסלולרית ולהתחבר אליה מחדש.
  • לרבים זה נשמע כמובן מאליו אך בשערים ומחסומים אשר פועלים עם שלט רחוק לא פעם הבעיה היחידה היא שהסוללות התרוקנו, פשוט החליפו אותן והבעיה תסתדר.
  • צעצוע של הילד, ענף של עץ או אבן שהתגלגלה לה יכולות להפריע לשער ולתקוע אותו. ראו מה הגורם ובמידה ותוכלו להזיזו בעצמכם עשו זאת. אולם, במידה והאובייקט כבד מידי תאלצו להזמין איש מקצוע על מנת להימנע מפגיעה שלכם או של השער עצמו.

כשאין ברירה יש לפנות לטובים ביותר

חברת 'גילי – ג.א. שערים' מתמחה בייצור כל סוגי השערים האוטומטיים ומתמחה בעבודות מסגרות שונות כגון: סורגים, מעקות, מדרגות וסככות. החברה כמו כן החברה מספקת גם שירות תיקון לשער חשמלי מכל סוג והמומחים שלנו ישמחו לבוא ולתקן לכם כל תקלה במהירות ומקצועיות בכל עת.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם
פרטי קשר

עוד בנושא

קונזולי
שער קונזולי

קונזולי השער מרחף באוויר ונתמך על ידי גשר. בחלקו התחתון של השער מותקנת מסילה במידה הדרושה (המידה נקבעת מהמיפתח אותו נדרש לסגור). שערים מסוג זה

קרא עוד »
שירות תיקון לשער חשמלי

בחברת גילי שערים תוכלו למצוא לא רק פתרונות הגנה מגוונים, אלא גם שירותים חיוניים כמו שירות תיקון לשער חשמלי. הצוות המקצועי יגיע במהירות לכל נקודה

קרא עוד »

למה צריך שירות תיקון לשער חשמלי?

שירות תיקון לשער חשמלי נדרש בעת תקלות אשר משביתות או מאטות את המערכת שלו. הן עלולות לצוץ לרוב עקב חבלה, תאונה, בלאי או שימוש לא נכון. שירות התיקונים כולל כמובן, הגעה למקום מהר ככל האפשר, אבחון התקלה ותיקונה- בין אם במקום, ובאין אם באזור השירות של החברה. כל תיקון ייעשה ביעילות ומקצועיות, תוך כדי שימוש בחלקי חילוף תקניים ועמידים. חברת גילי ג. א שערים מתמחה בהתקנה ותיקון של שערים חשמליים ותשמח לתת שירות לכל המגזרים.

שירות תיקון לשער חשמלי – על ידי טכנאים מקצועיים

שירות תיקון לשער חשמלי נעשה לאחר הזמנת הלקוח, שעליו לציין בטלפון את מהות התקלה בשער. הטכנאי ימליץ לבצע מספר פעולות מקדימות טרם ההגעה למקום כדי לנסות לפתור את התקלה בצורה עצמאית, כמו בדיקת האפליקציה המפעילה, בדיקת הסוללות בשלט הרחוק, בדיקה שהעינית הקיימת אינה מוסתרת וכדומה. יחד עם זאת, תקלות גם עלולות לצוץ במנועים החשמליים, בלוחות הפיקוד, בחיישנים, בעת קריסת גלגלים ומסיבות אחרות, שהטכנאי המגיע למקום יאבחן אותן וימצא את הסיבה העיקרית לתקלה. אם הבעיה היא במנוע החשמלי או באביזר מהותי אחר, אזי סביר להניח שיהיה קשה לו לתקן את התקלה במקום. במקרה כזה, הוא ייאלץ לפרק את החלק ולקחת אותו למעבדה או לבית המלאכה של החברה לתיקון. במידה וניתן להחליף את החלק במקום, הדבר יתבצע במהירות.

תיקון שער חשמלי איכותי עם חברה מקצועית

שערים ומחסומים חשמליים ואחרים נועדו לבטיחות ובטחון בשטח הפרטי, להגנה מחדירת רכבים ואנשים זרים, להכוונת תנועה והסדרתה ולמטרות חיוניות אחרות. יחד עם זאת, לעיתים נוצרות בעיות והמשימה העומדת בפני החברה המתחזקת  את השערים היא להשיב את השער לפעולה תקינה במהירות רבה ככל האפשר ולטווח ארוך. חברת גילי ג. א שערים בעלת המוניטין מספקת שירותים מקיפים לכל לקוח מכל מגזר. השירותים כוללים ייעוץ, תכנון שערים, ייצור, התקנה ותיקונים נדרשים כולל תיקונים מורכבים במיוחד. כל לקוח ייהנה משירות מקצועי המלווה ביחס אישי. כל טכנאי של החברה מגיע עם ניידת שירות מאובזרת הכוללת את כל כלי העבודה הנדרשים על מנת לתקן את השער שלכם במהירות ולשביעות רצונכם.

שירות תיקונים לשערים

שירות תיקונים לשערים מתבצע על ידי צוותי עבודה מיומנים בתחום על פי קריאות דחופות או הזמנות מסודרות מראש של תחזוקה שגרתית. התקלות עלולות לקרות עקב תאונות של פגיעת רכבים בשער, חבלות, בלאי, בעיות חשמל וכדומה. הצוות המוזעק למקום יאבחן את הבעיה באופן מדויק ויפעל לתיקון מהיר במקום, במידה ויש צורך להחליף חלקים, אזי יעשה שימוש בחלקי חילוף תקניים ואיכותיים. חברת גילי ג. א שערים מתמחה בתיקון שערים ומחסומים חשמליים ונציגיה ישמחו להעניק לכם שירות אדיב ומקצועי.

שירות תיקונים לשערים – מהיר ויעיל

שירות תיקונים לשערים נעשה על פי דרישת הלקוח שיוצר קשר ומסביר מהי מהות התקלה. התקלות עלולות להופיע בכל אחד מהחלקים הרגישים המרכיבים כל שער, מנועים שחודלים לפעול או פועלים שלא כהלכה, גלגלים שנשחקו ואינם מניעים היטב את המסילה, צירים שנפלו מהקיר או נשברו, קרונית של מסילה עליונה שהפסיקה לנוע כראוי ועוד. בשערים רבים קיימות עיניות, לוחות פיקוד, אפליקציות ועוד, שבמקרה של תקלה בהן כדאי ללקוח לוודא שהתקלות אינן פשוטות כמו סוללות גמורות, הסתרת העיניות בגלל לכלוך או גוש זר שיושב עליהן, אפליקציה שחדלה לפעול טרם הזמנת טכנאי מקצועי. כמובן, שלא מומלץ לנסות לתקן תקלות ללא ידע מקצועי מחשש להחמרתן. בסופו של יום, מטרת העל היא לפתור את הבעיה במקום ובאופן מיידי. טכנאי המגיע עם ניידת שירות יפעל במהירות ויעילות ככל האפשר, אך יחד עם זאת, במידה וקיימים חלקים שאין אפשרות להחליפם במקום ונדרש להם תיקון יסודי, אז הטכנאי יפרק אותם, יעבירם למעבדות ובתי המלאכה של החברה ויחזירם לאחר מספר ימים כשהם תקינים לחלוטין. בחברה איכותית השירות יהיה מוקפד והתיקון ייעשה בצורה מושלמת, על מנת להשיב את פעילות השער לשגרה במהירות האפשרית.

שירות מחברה מקצועית

חברת גילי ג. א שערים מספקת שירותים מקיפים לכל לקוח ולקוח, ולקוחות רבים ממליצים לקבל ממנה שירותי התקנה ותיקונים של שערים חשמליים. בנוסף למשימות עיקריות אלו, מומחי החברה יוכלו לייעץ לכל לקוח המתלבט על השער המתאים לו ביותר, לתכנן אותו עבורו בהתאם לצורך, לטופוגרפיה במקום, למפתח המתחם, לייצר את השער וכמובן להתקין ולתחזק אותו באופן שוטף. השירות המקצועי כולל תיקונים ויינתן עם יחס אישי לכל לקוח פרטי, עסקי או ציבורי.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן